Dyslexie in de klas

  • Zet in mijn agenda
    01-02-2017 12:00:00 01-02-2017 16:30:00 Europe/Berlin Dyslexie in de klas Niet ieder kind met leesproblemen heeft dyslexie. Is er ondanks de extra hulp toch nog geen vooruitgang aan het eind van groep 3 dan kan er sprake zijn van dyslexie. Welke analyses maak je als leerkracht en hoe? Welke rol heeft wie? En wat betekent dyslexie voor alle andere vakken? DoelgroepOOP/ OP PO Data   Amsterdam Hilversum Rotterdam Data optie 1 Woensdagavond21-­09-­2016 Woendag avond21-9-­2016 Donderdagmiddag29­-09-­2016  Data optie... noreply DD-MM-YYYY
  • iedereen (publiek zichtbaar)
Door Alexander Bos 352 dagen geleden
01-02-2017 12:00
01-02-2017 16:30

Niet ieder kind met leesproblemen heeft dyslexie. Is er ondanks de extra hulp toch nog geen vooruitgang aan het eind van groep 3 dan kan er sprake zijn van dyslexie. Welke analyses maak je als leerkracht en hoe? Welke rol heeft wie? En wat betekent dyslexie voor alle andere vakken?

Doelgroep
OOP/ OP PO

Data

  Amsterdam Hilversum Rotterdam
Data optie 1 Woensdagavond
21-­09-­2016
Woendag avond
21-9-­2016
Donderdagmiddag
29­-09-­2016 
Data optie 2 Woensdagochtend
18­-01-­2017
Woensdag ochtend
17-­5-­2017
Woensdagavond
01­-02-­2017
Data optie 3    

Dinsdagavond
23-­05-­2017

 

Aantal dagdelen
1 dagdeel

Minimum aantal inschrijvingen
8 deelnemers

Maximum aantal inschrijvingen
25 deelnemers

 

Amsterdam, september 2016
Amsterdam, januari 2017
Hilversum, september 2016
Hilversum, mei 2017
Rotterdam, september 2016
Rotterdam, februari 2017
Rotterdam, mei 2017
€ 110,-